torsdag 27 oktober 2011

Ny blogg

Hej Nu har Mr T fixat en blogg till mig jag har själv försökt göra en till mig det har gått bra ända till nästa dag jag ska öppna eller söka efter den, då har jag glömt min inloggning. Denna blogg ska handla om livet på landet, funderingar ja det mesta. 

Denna dag började bra, men slutade med gråt. Ja ibland känns det som man aldrig får glänsa. Hoppas den tiden kommer. Det har inte hänt något speciellt idag, jag och hästen Axel och Lilla My har varit på en tur My bara är så stolt när hon får gå vid Axel hon börjar lära sig att vara vid hans sida. Sedan var det dax att fixa mat gött...
För jag hade ringt till bröderna Ohlsson för att få köpa några säckar med havre så vi tog oss en tur till deras lantbruk 80 kg havre blev det och en liten pratstund sen bar det hem igen.

Ett litet klipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar