tisdag 6 december 2011

Tisdag

Tjena!

Vaknade upp,  det var lite kallt men nu var det dax att gå upp. Det var skola idag på morgonen det sista i data, äntligen färdig. Det har varit roligt vilken toppen lärare Gunilla Stake hon är duktig på att lära ut till såna som jag som är rädd och inte tror att man kan trycka utan att den går sönder.
Sedan var det dax för jobbet, lilla hunden skulle till mamma Elsa som hon älskar att vara hos undrar varför haha jo bullar och allt smått o gott får hon. Ja så får vi springa hela natten för då sätter det fart på magen jag blir jätte arg svär ramsor är så trött att jag inte vet var jag är på natten. Hon fundera på om vi ska åka hon vet att hon ska med. Ja annars har det inte hänt så mycket idag. Bad om ett samtal men min chef Mr. Hjalmar jag hade lite funderingar för  att jag har lite idéer. Han är bra vår boss det gick vägen det är jag super tacksam för jippi. Nu är det en tur till stallet hade som ambition att rida Axel men känner att jag är för trött och klockan för mycket. Det får bli i morgon då blir båda två, söta Timber ska också ha sin motion.
En kommentar, hör på nyheter om julskinkan vilken som är bäst ekologisk eller traditionell ja bara tänker ja ska ingen skinka ha, försöker bli av med mitt kött beroende ska lyckas

Gött/ Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar