lördag 31 december 2011

natt till nyårsafton

Det var ett tag sedan jag skrev tänker alltid idag så ska jag skriva. Nu har julen varit den var bra Tobias jobbade hela helgen men jag hade det bra var en tur till kyrkan där var det julfirande men dans kring granen kaffe med dopp och julevagelium . Sedan bar det iväg till moder Elsa kaffe med tårta igen det blev mycket kaffe drickande.
Äntligen hemma då var det dax för att fixa julbordet, jag hade bestämt att jag inte skulle äta kött utan bara fisk o andra goda saker.  Tobias fick sina köttbullar o prinskorv så alla blev nöjda. Ja allt blev bra. Fast en nackdel var att jag hade fått en ilsken förkylning med feber o hosta men jag är uppfostrad av en stålman. Stoppade i mig en massa alvedon o firade vidare. Håller på att filar på en summering av 2011 återkommer.
Frid o kärlek/ Carina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar